Настоящата тема се посвещава на всички, които търсят своята нова визия , своята жива същност на мечтатели, изследователи, жадуващи да преобразят и усъвършенстват себе си, отношенията си, своята осъзнатост, своя сексуално-емоционално- чувствен комплекс.

Всичко е в теб. Започни от теб. Светът е твое отражение .

Тантра те кани да започнеш от себе си, като откриеш първо твоята божественост, твоята способност да мечтаеш, твориш, твоето рожденно право на живот, свобода, независимост, приключение и безкрайни възможности ...

Тантра е нещо много лично, дълбоко лично.
Тантра е непресъхващ извор скрит в теб, чакащ да бъде открит и отпушен ... всичко, което си търсил отвън е било в теб

Присъединете се към Групата НОВА ТАНТРА във Фейсбук

https://www.facebook.com/groups/1952162091568494/

Веселчун

Тантричен масаж върху собствената си кожа: Изживейте своята сексуалност в пълна степен

 тантричен масаж

Тантричен масаж върху собствената си кожа: Изживейте своята сексуалност в пълна степен

Сексуалността е неразделна част от човешкото същество и от самия човек, въпреки, че подходът към него и възгледът за физическото като такова често се различават диаметрално. 
Тантра се занимава с ритуалите по въвеждане в собствента чувственост и преживяване на собствената сексуалност и познаване на по финните нива в нас . 
Интересувате ли се как протича такъв масаж и какво можете да изпитате с него? 
 

Тантричният или холистичният масаж се различава от класическия по самата си концепция. Той не разделя тялото на интимни и „свободни“ зони, а ги разбира като неразделно цяло. 
Масажистът или масажистът подхожда с най-високо уважение към тантричния масаж,  към чувствителността  и готовността на масажираното лице, респ. получателя. 

Тантра може да бъде разбрана по много различни начини и само мисълта за нея може да обиди някои хора. Макар и напълно без основание, защото - както и всичко на света - така и мненията за тантра са пълни с хаотични предположения и сексуални предразсъдъци. Защо всъщност?

Как работи тантра

Тантра работи с оригиналната творческа енергия, която се нарича сексуална. Тази енергия има огромен потенциал и сила да трансформира дисфункционалното в пълноценно. Когато се борави съзнателно и отговорно, това може да бъде от голяма помощ по пътя към самопознанието.

Човекът обикновено е любознателно и любопитно същество и въпреки, че пътят на самооткриването може да не е винаги приятен, мнозина не се колебаят да тръгнат по него. Не правя изключение и желанието да се срещна с непознатото ме доведе до табуираната тантра. След личен опит, обаче, мога без колебание да заявя, че това табу е погрешно.

Как започна всичко

Въз основа на моята страст към откритията, купих на съпруга си тантричен партньорски масаж за рождения ден на съпруга ми и тихо се надявах, че той ще ме избере за партьор. Не ме разочарова ...

Салонът, в който трябваше да се проведе нашият тантричен масаж, беше затворен отвън, но не и неудобен. На безкомпромисно заключената масивна врата ние внимателно ударихме камбаната със съответния знак и зачакахме с тревога какво ще се случи.

Милата млада дама ни го отвори и без излишно смущение ни отведе в приятно осветения коридор, пълен с леко екзотични аромати. Оженихме се и продължихме според нейните указания. Тя ни настани в уютна стая с два фотьойла, кръгла маса и закуски, цветя, свещи, медна статуя на Буда и удобна на вид ъглова баня зад издълбан параван. Тогава тя си тръгна.

 "Никой цивилизован човек никога не съжалява за някакви удоволствия, защото нецивилизованият човек дори не знае какво е удоволствие." Оскар УайлдТантра, цитат, žena.cz

Приятно напрегнати очаквания

С мъжа ми просто седяхме известно време в мълчание, попивайки атмосферата на тази странна стая. Чувствах се малко развълнуван и наистина очаквах с нетърпение какво ще се случи по-нататък. 

След няколко минути почука на вратата и друга двойка влезе в стаята. Не в класическия смисъл, това беше масажист и масажист. Поздравихме се и се представихме. Говорихме известно време за това, което ни води до тях и дали имаме някакви очаквания. Изглеждаха симпатични и спокойни, а аз придобивах все повече увереност в правилността на избора си.

След приятен разговор масажистите ни оставиха да се изкъпем при нужда и след това да се преоблечем в подготвени шалове. Като сигнал, че сме готови за масажа, трябваше да използваме малка камбана, въз основа на която нашите спътници трябваше да се върнат.

Въвеждащ ритуал

И двамата дойдоха облечени точно както аз и съпругът ми по това време - само с шал. Моят масажист го беше вързал около кръста, масажистката на съпруга ми, като мен, около врата му като лятна рокля. 

Последва своеобразен ритуал за доверие и „запознанства“. Стаята беше само леко осветена, всяка двойка стоеше една срещу друга. Аз и масажистът, съпругът и масажистката ... От началото беше важно да дишаме, върху което трябваше да се съсредоточим. Силните вдишвания и издишвания през устата бяха полезни и особено релаксиращи.

Затворих очи и се отдадох напълно на ролята на приемащото същество. Якуб, моят масажист, ме докосна много чувствително, всичко имаше своето значение и ред. Усещах дъха и интимността му, в този момент той изобщо беше най-близкият човек до мен.

Успях да се отпусна през първите няколко минути и се отворих за следващите минути напълно безмислено. Обединен дъх, буквално осезаемо присъствие, общо настроение и магията на момента. Откъснах се от съпруга си, децата, работата, не възприемах нищо освен себе си и текущия момент.

 

Чувствен масаж на тялото и душата

Когато Джеймс усети, че наистина съм готова, той пристъпи зад мен и нежно развърза шала ми по неописуемо естествен начин. Останах гола в средата на интимно осветената стая и по негово указание легнах по гръб.

Нежно ме покри с копринено парче плат и започна да ме масажира по различни начини. Редуваше горещи мокри кърпи, меки пера, по-дебело меко „нещо“, което дори не мога да назова правилно, топло ароматно масло и изключително чувствителни пръсти.

Той масажира главата, шията, ръцете, бедрата ... удивително леко, но целенасочено, като се свързваше с по-интимни части и аз не изпитвах нищо друго освен удоволствие от нежните докосвания. Без мисли, без срам, без ревност към масажистката на съпруга ми.

След известно време Якуб ме обърна по гръб и продължи по същия начин. Той редуваше техники, силата на допир и тяхната последователност. Постепенно той стигна до най-съкровените докосвания, които обаче ми се сториха толкова „добродетелни“, че успях да им се насладя напълно и без никакви чувства на неподходящост.

Храм на удоволствието и пълното присъствие

Масажът беше дълъг и красив, пълноценен, дълбок и изключително повдигащ. Тялото ми се превърна в храм на удоволствието и бях напълно в него. Не възприемах света около мен и осъзнах чистото си същество толкова силно, че го оценявам ретроспективно като нещо невероятно.

И така, какво да напиша в края? Може би само фактът, че думите са само много несръчен инструмент да се предаде опитът от тантрично сливане със себе си. Само може да се преживее.


Присъединете се към Групата НОВА ТАНТРА във Фейсбук

https://www.facebook.com/groups/1952162091568494/

 https://zena.aktualne.cz/vztah/l~i:keyword:1482/

 

Виж още:

Общуване с докосване, Тантра Масажи, Масажът като секс и сексът като масаж - ВИДЕО КУРС

 

Коментари

Популярни публикации